قوانین آموزشی ما

ما همواره به دنبال ارائه بالاترین استانداردهای آموزشی به شما عزیزان و ایجاد نظم و انظباط هرچه بیشتر هستیم لذا استدعا داریم ضمن مطالعه و رعایت دقیق موارد زیر در این راه به ما یاری دهید.

1- ارائه مدارک کپی شناشنامه و کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام جهت ثبت نام در ترم های آموزشی مطابق تاریخ های تعیین شده

2- رعایت شئونات و حجاب اسلامي والدین محترم (پوشش خانم ها با مانتو و مقنعه، آقایان هماهنگ با محیط آموزشی)

3- عدم استفاده از تلفن همراه در زمان برگزاری کلاس حضوری ۱۰ دقیقه قبل از شروع کلاس

4- حضور به موقع و مرتب در کلاس

5- tرایند خرید و ثبت نام دوره ها از سایت توسط کاربر به این شرح است:
کاربر فرم مربوط به دوره را پر کرده و در نهایت پرداخت را به صورت آنلاین انجام می‌دهد. پس از پرداخت موفق، سایت پیامی مبنی بر تأیید ثبت نام به کاربر نشان می‌دهد. این پیام به شماره موبایل کاربر نیز ارسال می‌شود.
لازم است کاربر اطلاعات خود خصوصا شماره موبایل را صحیح وارد کند.

6- اختلال در سرویس اینترنت و یا هر رویدادی که باعث شود در فرآیند خرید مشکلی ایجاد شود، موجب از بین رفتن حق کاربر نمی‌شود. در این مواقع از طریق بخش ارتباط با ما مورد پیش آمده قابل پیگیری است.

7- ما به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفين غیر واگذار نخواهیم کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حريم شخصی کاربران دفاع کند.
8- خدمات و محتويات سايت، صرفا براى استفاده شخصى و غير تجارى شما عرضه شده است. هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني خواهد داشت و هيچ فرد حقيقي، حقوقي يا سايتي به هيچ عنوان نمي تواند از اطلاعات و محتویات موجود در سايت براى فروش، توليد مجدد يا ايجاد ترافيك در سايت خود استفاده نمايد.